Προϋποθέσεις για τη διερεύνηση των αναφορών από το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή
Για την καταχώρηση του παραπόνου σας θα πρέπει να τηρούνται οι πιο κάτω προϋποθέσεις:
Σημειώνεται ότι η γλώσσα επικοινωνίας με το δίκτυο προτιμότερο είναι να είναι η Αγγλική για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση της αναφοράς σας (δεδομένου ότι οι συνάδελφοι από τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτή δεν ομιλούν την Ελληνική γλώσσα).
Τέλος , προϋπόθεση αποδοχής της καταγγελίας αποτελεί ο καταναλωτής να είναι φυσικό πρόσωπο που αγόρασε το προϊόν ή την υπηρεσία για σκοπούς που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική του δραστηριότητα.
Κατόπιν των ανωτέρω, επιθυμούμε να γνωρίζετε ότι το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή θα δεσμευτεί να αναλάβει τη διερεύνηση της υπόθεσής σας και να σας προσφέρει τις διαμεσολαβητικές του υπηρεσίες, εφόσον ακολουθήσετε τις ανωτέρω προϋποθέσεις, πάντοτε βεβαίως μέσα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και με δεδομένο ότι συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις του νόμου.