Ένα κοινό έργο που ξεκίνησε από τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτή της Αυστρίας, της Ελλάδας, της Κύπρου, του Λουξεμβούργου, της Πορτογαλίας, της Σλοβακίας και της Σουηδίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Νεολαίας 2022.
Πολλοί έφηβοι ανταλλάσσουν δεδομένα και προσωπικές πληροφορίες και πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου. Αν και οι νέοι καταναλωτές είναι συχνά τεχνολογικά ικανοί, οι μελέτες δείχνουν δεν έχουν κρίση στο πως να αντιμετωπίζουν τους διαδικτυακούς κινδύνους και παγίδες.
Η καμπάνια του ECC-Net έχει στόχο να αντιμετωπίσει αυτούς τους καθημερινούς διαδικτυακούς κινδύνους που παρουσιάζονται στη ζωή των παιδιών και των εφήβων.
Eβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού 2022
Η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει μια πλατφόρμα επικοινωνίας ειδικών επαγγελματιών με καθημερινούς ανθρώπους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον όπου μέσα από συζητήσεις και δραστηριότητες εμβαθύνουμε στην πραγματική έννοια για το τι σημαίνει «Ασφαλές Παιχνίδι», προβληματιζόμαστε, ενημερωνόμαστε, προλαβαίνουμε ή αναγνωρίζουμε τα πρώτα σημάδια εθισμού.